22 Ekim 2008 Çarşamba

Anne ve Lara arasinda gecen bir konusma...

Anne: Lara, yakinda tekrar hastaneye donmemiz gerecek, biliyorsun degil mi?
Lara: ama bu sefer son kez di mi?
Anne: evet
Lara: halloween(cadilar bayrami)'dan sonra gidecegiz di mi?
Anne: evet
Lara: Yip-piiii

Lara, halloween (cadilar bayrami)'da beyaz bir kedi olmak istiyor. En yakin arkadasi Grace ise siyah kedi.
Cadilar bayrami, Lara'nin en sevdigi gun. Kostum giyip, kapi kapi dolasip, seker cikolata toplamak. yum yum...

------

08 Ekim 2008
Lara'nin ogretmenine ithaf ettigi bir hikayesi;

Bir zamanlar Sammy adinda bir balik yasarmis. Sammy, daireler cizerek yuzmeye calissada beceremezmis. Cunku daireler cizerek nasil yuzulecegini bilmiyormus. Arkadasi Calmmy'e sormaya gitmis. Calmmy "kusura bakma Sammy, cok mesgulum, yeni bebeklerim oldu. Sana yardim edemem" demis.
Ogrenebilmek umudu ile bu sefer Starry'e gidip sormus.Starry " Sana yardim edebilmeyi cok isterdim ama ben zemine yapisip kaldim"demis. Sammy de gidip Denizati'na sormus. Denizati "kusura bakma, daha yeni 3uz dogurdum" demis.
(Bu arada Lara, Sammy, Calmmy, Starry, Denizati ve bebeklerin resmini yapiyor)

Sammy, en son, bilgic yengec'e gidip sormaya karar veriyor.
Bilgic yengec su cevabi veriyor: "Sadece, kendine inan Sammy"

(Lara's Sammy ve Bilgic yengecin resmini yapiyor)

Hiç yorum yok: