6 Ağustos 2008 Çarşamba

5 Agustos 2008, Lara'nin sanat eserleri satisa cikti!!!

Lara's arts for sale!!! :)

Hedefi, yaptigi eserleri satarak biriktirecegi parayla KO-CA-MAN bir akvaryum almak. Icine de 110 tane balik koymak.
Bu proje icin ilk saheserin bana ait olmasi beni cok onure etti. Hatta fikrin benim ve Milan'nin potresini yaparken dogmasi daha da keyiflendirdi beni.
Biz odasini terkettikten sonra 6 sahaser daha yapmis, bunun bir kacini hemsirelere satmis bile. Ertesi gun aldigim 15 tuval, firca ve boyalarla fikri
ni desteklemeye calistik.











"Teyze ve Milan" nin Potresi.
(SATILDI)


Portrait of "Auntie and her son Milan"

(SOLD)




2 yorum:

Blog; Maydonoz by Nalan dedi ki...

Laracigim,
Bir kac yerden siparis aldim.

Gulten TR deki baslangici icin tablolarindan birini istiyor.

Deniz, cute little baby'nin odasi icin balikli falan tablolar istiyor.

Deniz'in bir arkadasi istiyor.

Meral, Eralp ile bir potresini istiyor.

ABD Ana gurubundan bir kac anne daha tablolarini almak istiyor.

Cok yogun bir donem seni bekliyor. Malzemeye ihtiyacin olunca, alis veris listeni hemen yolla.

Kolay gelsin tatlim.

ARZUM dedi ki...

Teyze ve milan resmine bayildim.Yuzumde gulucukler acti.vede cok kiskandim. Keske oglumla benimde bir resmimi yapsan, onun odasina assak:)
Renk secimin harika.
arzum
Turkiye