21 Ağustos 2009 Cuma

Sevgili Lara takipcileri...

Öncelikle, Lara'nin durumunu ilgiyle takip ettiginiz, dualarinizi esirgemediginiz ve düsüncelerinizi pozitif tuttugunuz icin tesekkur etmek istiyorum.
Verdigim bu uzun aranin sebebine gelince, Haziran'in 18'de Lara'nin "yeni kuzeni" Zara dünyaya geldi. Yani, Teyze bu yoklugu sirasinda, kücük bedeninde tasidigi bu büyük kuzenin gelis hazirliklari ile mesguldu. Tabii sonrasinda da Zara'nin gelisiyle yeni hayatina alismasida biraz zaman alinca, bencilce bu bloga birseyler yazmak da uzun sürdü.
Lara'ya gelince, ilik nakli olusunun üstünden yaklasik 7 ay gecti. Su siralar Lara, evinde ailesiyle olmanin keyfini, saclarinin uzayisinin seyrini, havuzda bagimsizca yuzebilmenin özgürlügünü, okula baslayabilmenin sevincini yasamakla mesgul. Sagligi yerinde, aylik kontrollere devam.
Yazmak istedigim cok sey var, sizleri daha fazla merakda birakmak istemedigim icin bir an evvel "Lara iyi" mesajimi gecmek istedim.
Yazmak istediklerimi bir araya getirir getirmez, Lara hakkinda edindigim bilgilerle birlikte en kisa zamanda aktaracagim buraya.
sevgilerimle...

3 yorum:

Arda Soylu dedi ki...

Lara'nin sessiz takipcilerinden biri olarak, uzun zamandir ses cikmadigi icin cok merak etmeye baslamistim. Bu sessizlik böyle sirin mi sirin bir tombili bebegi hazirliyormus megerse...
Allah bagislasin, yüzü gibi sansi da güzel olsun, saglikla, anasiyla, babasiyla mutlu yillar diliyorum minik Zara'ya.
Lara'dan da yeni haberler alabilmek dilegiyle...

PASTA DANTELA dedi ki...

merhabalar ben pasta dantela öyküden lara ile ilgili haberleri msn de yazışarak alıyorum sizi tebrikediyorum bebeğinize ailesiyle birlikte sağlıklı ve mutlu bir ömür diliyorum...öykü söyledimi bilmiyorum ama ben sizin bloğunuza bir ödül yolladım laraya kabul ederseniz lütfen siteme uğrayıp alın çok sevinirim sevgi ile kalın...

denizanasi dedi ki...

sormaya korkuyordum. okuyunca çok mutlu oldum:) bu arada zara da hoşgelmiş. allah analı babalı büyütsün:)