16 Temmuz 2008 Çarşamba

11 Temmuz 2008, Lara Teyze bulusmasi-2nci sac kesimi


Bugun Lara ile 5 saati yalniz gecirme sansim oldu. Ilk oyun odasinda bulustuk. Onu gorur gormez, birkac gundur biriktirilmis olmali ki, kontrolsuzce aglamaya basladim, kucuk Laram benim, bebegim, o an seni eve getirebilmeyi cok istedim.
Gorevlinin de varligiyla kendimi toparlayabilecegim bir kosede sessizce geldim kendime.
Saclari dokulmeye baslamisti, tutam tutam eline geliyorlar. Sanki olayi anlamis, olacaklara hazirlanmis gibiydi, kalbim yine cok acidi, ama cesareti ve olgunlugu ile gururla doldum.
Oyun odasinda play-dough'dan yaptigimiz 1001 surungen cesidinden sonra odasina ciktik. Once
bana parmaklariyla nasil orgu oruldugunu ogretti...







Sonra ailece yapacaklari cay partisi icin, NL'den getirdigim cay fincanlarini dekore etti...
1nci, Ilayda icin, Gul
2nci, anne icin, Kirmizi Biber

3ncu, baba icin, bir cesit berry?
4ncu, Lara icin, Cilek

ve sonrada cilgin resimler cekip, cilgin filmler yaptik.


...ve bu da turkce versiyonu.

Hiç yorum yok: